Thursday 12 July 2012

assalamualaikum
DAKU TIDAK SESEMPURNA ITU..~♥~

daku tidaklah sesempurna itu...

dan tidaklah aku utk mgharapkan kesempurnaan serupa..hanya manusia biasa. tidak berupa, tidak juga berharta..malah itu yg sangat aku takuti jika mndekatinya..

mengertikah dirimu.. seandainya hidup ini aku diberi pilihan.. antara yg sempurna dan yg seadanya.. akn aku pilih yg seadanya.. krn itu lebih menyenangkn hatiku berbanding kesempurnaan yg pada akhirnya mengharapkan kesempurnaan yg sama..yg mgkin aku tidak akn pernah mampu utk memenuhinya..

mengertikah dirimu..bahawa segala sesuatu itu bkn milik kita sepenuhnya?..sememangnya bkn milik kita..dan hati ini bukanlah milik ku..dan hati mu..juga bkn milik mu..

krn itulah.. hati sntiasa berubah2..memenuhi kehendak saat itu..apabila telah puas, ia akan memudar..perlahan-lahan melupakan..krn telah jemu..

dan..ketika itu, bnyk hati yg luka tertoreh.. aku, kamu..dan mereka..

~♥aku mencintaimu dalam diam, dengan isyarat yg takkan pernah tertangkap oleh indera, aku tahu memiliki rasa ini adalah sebuah kesalahan, namun...aku dibuat tak berdaya oleh rasa ini, DIAM..menjdi caraku untuk mencintaimu...♥~

maafkan aku..♥~




No comments:

Post a Comment